Lokal Warszawa rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych

Biura i Lokale

Nr: 36876
Powierzchnia w m²
171
Rynek
wtórny
Rok budowy
1997
Droga dojazdowa
asfaltowa
Ogrzewanie
miejskie
Piętro
8
Media
gaz internet kanalizacja woda prąd
Forma własności
pełna własność
Informacje dodatkowe
klimatyzacja parking
Przeznaczenie lokalu
inne


lokal biurowy o pow. 171 m2 na 8 piętrze biurowca w Śródmieściu, w pobliżu Ronda ONZ, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: Katarzyna@propertyoffice.pl )

------------------------------------------------

Najemca nie płaci prowizji dla Agencji

-----------------------------------------------

Dostępność: od zaraz.

Lokal do aranżacji zgodnie z potrzebami najemcy od biur modułowych po biura typu open space, zapewniając maksymalne wykorzystanie przestrzeni w celu zminimalizowania kosztów najmu.

Okres potrzebny na dostosowanie lokalu do potrzeb Najemcy to około 2-3 miesięcy.

Najemca może oczywiście wprowadzić się do lokalu w stanie pozostawionym przez poprzedniego Najemcę.

Wysokość budżetu na aranżację oraz długość okresu bezczynszowego: do ustalenia z Wynajmującym.

Standard powierzchni biurowej:

-wykładzina

-sufity podwieszane

-podział powierzchni ściankami (karton-gips)

-Podwójnie oszklone okna z izolacją

-Regulacja temperatury w każdym pomieszczeniu lub strefie

-Możliwość montażu podłogi podniesionej

-kontrola dostępu

Na miesięczny koszt najmu netto, składają się:

-czynsz: 16,5-17 EUR/m2 

-koszty eksploatacyjne: 22,50 PLN /m2

-zużycie mediów

-współczynnik powierzchni wspólnych: 4,90%

Parking:

-Kondygnacje podziemne zajmuje ponad 139 miejsc parkingowych,

-185 EUR/m2/stanowisko/miesiąc

Umowa:

-czas określony: min. 5 lat

-kaucja w wysokości 3-miesięcznego czynszu z opłatami eksploatacyjnymi (brutto)

Opis budynku:

Wysokiego standardu biurowiec klasy A, zlokalizowany w samym centrum Warszawy, w Centralnym Obszarze Biznesu.Powierzchnia użytkowa tego 12-piętrowego budynku wynosi ponad 11 tys. m2 , dzieląc biurowiec na dwie strefy biurową i handlową.

Powierzchnia typowego piętra to około 850 m2.

Standard budynku:

-pełna klimatyzacja

-okablowanie telefoniczne

-Specjalne szafy telekomunikacyjne na każdym piętrze dla odrębnej centrali elektronicznej PABX

-czujniki dymu

-kable światłowodowe

-kontrola dostępu

-ochrona przez 24h

-2 panoramiczne windy i 3 wewnętrzne

-Dwa niezależne źródła energii elektrycznej

-Dwa transformatory

-System Zarządzania Budynkiem (BMS), optymalizujący zużycie energii i minimalizujący całkowity koszt obsługi

-2 windy panoramiczne z widokiem na miasto z parteru na wyższe piętra (pojemność maksymalnie 18 osób lub 1.350 kg)

-2 windy z parkingu podziemnego na wyższe piętra (pojemność 18 osób lub 1.350 kg)

-1 odrębna winda dostawcza/przeciwpożarowa ( pojemność 21 osób lub 1.500 kg )

Zalety lokalizacji:

Budynek zlokalizowany jest w pobliżu dworca centralnego oraz w sąsiedztwie licznych obiektów hotelowych, restauracyjnych i punktów komunikacji miejskiej.

Podane ceny nie zawierają podatku VAT.

Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu:

Katarzyna@propertyoffice.pl ; 

tel. 731-321-117

Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: 

www.propertyoffice.pl

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym.

Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117.

Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości



Data dodania: 2019-08-13

Data wygaśnięcia: 2020-08-12

Wyświetleń: 1


Nazwa Czas (dni) Koszt (PLN)

Jeszcze nikt nie kupił.

2 822,00 zł
PropertyOffice

Wysyłka i czas dostawy

Nazwa Czas (dni) Koszt (PLN)


Inne oferty